Terug!

‘t Heeft lang geduurd, zo lang zelfs dat ik begon te vrezen dat het er nooit meer van zou kom, maar plotseling vond ik een mailtje bij de post dat aangaf dat ik een trackback moest goedkeuren. Hé, dacht ik, zou het dan toch..? En jawel. Ik wist zelfs mijn wachtwoord nog.

De lay out leek nergens naar, maar na een uurtje puzzelen – de bediening is toch niet heel eenvoudig – is er wel weer iets toonbaars tot stand gekomen. Jammer wel dat de links naar youtube tijdens de verhuizing gesneuveld zijn. Nu eens zien of er na ruim een jaar afwezigheid weer iets te schrijven valt…

Leave a Reply

