Bright Eyes

4 thoughts on “Bright Eyes

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dae! Je doet me versteld staan. Ik ken dit nummer nu ongeveer een jaar ofzo, en vind het zo’n ontzettend lief nummer! En die clip ook trouwens. Leuk te merken dat andere mensen er ook zo van gecharmeerd zijn wanneer ze het horen/zien, en het in een logje plaatsen.😀 Toevalligheidje: gisteren dacht ik opeens na maanden: hee, laat ik dat nummer weer eens opzetten.🙂

    Like

  2. Oew, ik ga eens neuzen en luisteren. Thanks voor de tip!🙂 (Al had je die eigenlijk telepathisch over moeten kunnen brengen, na die eerste stunt. ;))

    Like

Leave a Reply

