De behoefte trendy te zijn

De Nederlandse behoefte trendy te zijn getuigt meestal niet van moed maar van verveling en de angst om achter te blijven.

Maarten Huygen
nrc 10/11 maart 2007

5 thoughts on “De behoefte trendy te zijn

  1. Hahaha, het nieuws op z’n plek gezet.🙂
    Maar was het artikel ook wat de titel doet verwachten? Negatief dus? Of was de kop slechts een poging de lezer te prikkelen?

    (“Ten slotte haalde in vandaag het avondblad uit mijn brievenbus…” -> in = ik.)

    Like

  2. @Wenz: Het bijbehorend verhaaltje hinkt enigszins op twee gedachten, alsof Sting tegelijkertijd een 16e eeuws lied moet vertolken en ‘de zanger van the Police’ moet zijn. Het publiek was in ieder geval ‘muisstil’; maar waarvoor was het gekomen? Dat weet je in zo’n geval ook nooit zeker…

    Like

  3. En niet te vergeten: de allesomvattende verveling die het huidige leven met zich meebrengt. Mensen weten niet meer wat ze moeten doen, waar hun energie naar toe moet.🙂

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s