Cool Climate

Meldjeaan_button

6 thoughts on “Cool Climate

  1. Ja, die nieuwe eisen zijn idioot, niemand herkent zichzelf nog op die foto.😀

    Ik ben wel benieuwd of je het voor elkaar krijgt om met je eigen bril in het paspoort te geraken, dat zou mijn vertrouwen in logica weer wat herstellen.😀

    Ze hebben daar dus twee standaardbrillen die wel mogen begrijp ik? Ik neem aan dat die dan heel onopvallende monturen hebben ofzo? Of ontgaat mij iets?

    Like

  2. Was er niet laatst een jongen geschminkt als clown op de foto gegaan? Het was op het nieuws. Hij wilde als zichzelf op de foto en zei dat hij altijd zo door het leven ging. De betreffende gemeente heeft hem een pasport gegeven met die foto. Ik heb er niks meer over gehoord maar het was natuurlijk wel een protestactie om een en ander uit te lokken ten aanzien van de nieuwe regelgeving.

    Like

  3. @annis: volgens mij heeft die clown z’n paspoort met clownsfoto weer in moeten leveren; bij nader inzien vond de gemeente het toch geen aanvaardbare uitdrukking van zijn persoonlijkheid. Moet wel een leuke ambtenaar werken daar, die het clowntje in eerste instantie liet passeren…

    Like

  4. Ik denk dat ie zijn bril gewoon op mag houden.
    Ik heb vandaag ook net een nieuw paspoort aangevraagd. Foto laten maken, u bril moet af… huh?? Hoofdoekje wel bril niet? vreemde wereld. Dus ik mijn bril af. Maar dan knijpen mijn ogen dicht,ik kan niet tegen fel licht. Mijn glazen zijn ook 10% donkerder gekleurd om het wat aangenamer te maken. Foto zonder bril was niet om aan te zien,ogen nauwelijks zichtbaar. Bril op,foto maken,geen probleem.
    Baliemederwerker bij gemeentehuis totaal geen probleem,niet eens een vraag of opmerking dat het iets te donker was. Leuke is wel dat ik al 5 jaar met deze bril naar Amerika reis,daar op de foto kom zonder enig probleem of wat dan ook. Leuk he die regeltjes.

    Like

  5. Vandaag bij de DA drogist in Tolkamer geweest om een pasfoto te laten maken voor mijn zoon. Mijn zoon heeft al 6 jaar een bril en deze zou afgezet moeten worden. Ik heb toen gezegd dat mijn zoon dan niet meer lijkt. Buiten dat werk ik al bijna 20 jaar op de afdeling Burgerzaken en weet als geen ander waar de foto qua eisen aan moet voldoen. Heb dit ook tegen haar gezegd. Zolang de ogen goed zichtbaar zijn en er geen reflectie aanwezig is kan er gewoon een foto worden gemaakt. Hier was de baas Evelien van de DA-drogisterij het niet mee eens. De manier waarop ze me te woord stond, leek helemaal nergens op. Heb haar ook gezegd dat ze absoluut niet klantvriendelijk is. Maandag gaan we het paspoort aanvragen. Ik kan je nu al zeggen dat deze gewoon geaccepteerd gaat worden. Toch jammer dat de mensen van de gemeente Rijnwaarden met bril nu door het leven gaat met een identiteitsbewijs waarop ze niet meer te identificeren zijn, omdat ze een pasfoto overleggen zonder bril. Terwijl dit toch echt niet nodig is. Als je de juiste foto maar kunt maken!!!!

    Like

Leave a Reply

