Verkiezingsuitslag

Nu duidelijk is geworden dat ons nationaal stemgedrag waarschijnlijk tot een politieke patstelling zal leiden, is het tijd eens te zien hoe de stemming op mijn web-log is uitgevallen. Duidelijk is dat er van een enigszins representatieve afspiegeling van het volk als geheel in helemaal geen sprake is. Groen Links en SP hebben ‘hier bij ons’ een comfortabele meerderheid: van de 22 uitgebrachte stemmen zijn er 15 voor deze twee partijen. En Groen Links is daarbij twee maal zo groot als de SP! (je hebt je toch niet laten bexc3xafnvloeden door mijn GL-link?!)

Het resultaat per partij:

CDA 1
PvdA 4
VVD 0
SP 5
GroenLinks 10
Christen Unie 3
D66 1
SGP 0
EenNL 0
Partij voor de Dieren 2
Partij voor de Vrijheid    1
Totaal 27

 

7 thoughts on “Verkiezingsuitslag

  1. Daedalus ik zal jouw benoemen als informateur bij deze uitslag,
    alleen N.B. er zijn 27 uitgebrachte stemmen.
    zetelverdeling:
    cda 5
    pvda 22
    sp 27
    gl 56 (55+1 Via SP)
    cu 15
    d66 5
    pvdd 11
    pvdv 5

    De laatste zetels weet ik niet uit mijn hoofd, wsch. pvda, gl of sp.

    Like

  2. Volgens mij zijn er gewoon verdacht veel Groen Links stemmers met goeie web-logs.😉😀 Die komen samen op internet, kletsen op logjes, vullen hier en daar een poll in en hopla: uw uitslag is verklaard!

    Like

Leave a Reply

