De Keuze: stem met je hart!

Zoals ik gister naar aanleiding van de antwoorden op mijn reiziger- of toeristvraag al opmerkte, is het de vraag in hoeverre ik een beeld heb van de Daedaluslezers. En met de verkiezingen in aantocht ligt het dan natuurlijk voor de hand de politieke kant van mijn bezoekers eens te bevragen.

Overigens ben ik minder benieuwd naar de keuze die je op 20 november zult maken, wanneer je je wellicht laat leiden door politiek-strategische overwegingen. En ook vraag ik mij niet af welke politicus jou het meest bevalt. Nee, ik wil van je horen welke richting, welk ideexc3xabngoed jou het meeste aanspreekt.

Kies daarom met je hart en geef mij je Keuze.

6 thoughts on “De Keuze: stem met je hart!

  1. De herfst is mijn leesjaargetij. Niets fijner dan met een dik boek op de bank jezelf te verliezen in andermans wereld. Applaus herken ik niet, maar ik hoef geen erkenning. Niet altijd.

    Like

  2. @Saskia: stem je toch nog (weet eigenlijk niet of dat kan, twee maal stemmen; misschien moet ik een potje onuitwisbare inkt neerzetten), laat mij het weten, dan breng ik 1 blanco stem in mindering

    @Chantal: het is en blijft toch anoniem!

    Like

Leave a Reply

