Verdwaalde artikelen

Het kan zijn dat mijn aandacht door het fenomeen getrokken is en dat het mij daardoor vaker in het oog springt dan voorheen. Maar ik maak me sterk dat ik de laatste tijd steeds vaker produkten tegen kom op plaatsen waar zij niet zouden moeten zijn.

Poedersuiker in het schap bij de afwasborstels, een puddinkje tussen de pasta’s, een zak snoepjes tussen de ijsvarianten, dat soort verdwalingen.

Eerst had ik nog wel eens de neiging de verloren zoon even thuis te brengen. Maar dat gaat me nu toch te veel tijd kosten.

4 thoughts on “Verdwaalde artikelen

Leave a Reply

