Plons!

Het was zover. De Papiermolen heeft de baden gevuld, tijd voor de eerste plons van 2006. Rustig aan begonnen, natuurlijk, na 6 maanden rust voor armen en schouders. Toch onderschatte ik mijn snelheid nog: het baantje rugslag eindigde met een luide bonk en een zeer hoofd.

Nu is er nog wel het probleem hoe een evenwicht te vinden tussen hardlopen en zwemmen. Net nu mijn actieradius groot genoeg is geworden om, zoals vandaag, langs het zonovergoten Hoornse meer te draven (waar het toch stil lijkt, ondanks het razen van de A28 ertegenover), nu moet ik loopkilometers gaan inleveren om zwemmeters te veroveren.
Dat wordt nog even zoeken.

6 thoughts on “Plons!

  1. Welkom in het nieuwe millennium.šŸ˜‰

    En wat zeiden de peertjes toen?
    Oh ja, zeiden de peertjes dat?
    En wat vonden de appeltjes daarvan?
    Zo-hoo, dat is niet mis! 8)

    Like

  2. Ik ben er inmiddels geloof ik aan gewend. Toen ik nog in Utrecht woonde zag ik ook genoeg mensen die echt tegen zichzelf of de duiven op straat ofzo liepen te praten…

    Like

  3. Met enig schaamrood op de wangen, moet ik bekennen dat ik me er tegenwoordig ook wel eens schuldig aan maak…
    Mag ik ter verweer aandragen dat ik sinds mijn nieuwe werk alleen de pauzes kan aanwenden om sociale contacten te onderhouden en dat ik ook op die pauzes ben aangewezen om boodschappen te doen?

    Like

  4. Ja, dat zelfde heb ik ook. Ik, die altijd een hekel had aan gym en sinds ik dat op het vwo fulltime begon te spijbelen nooit meer aan sport deed, vind nu te veel sporten leuk. Wil trainen voor de 5 mijl, maar ook blijven spinnen en fitnessen en het skeeleren vandaag was ook wel weer erg lekker…

    Like

Leave a Reply

