Tot onze schrik…

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u zich aangemeld voor Tele2 Mobiel. Helaas zijn wij er deze week tot onze schrik achtergekomen dat uw bestelling niet uitgevoerd is. Wij bieden u daarvoor onze welgemeende excuses aan.

(..)

Met vriendelijke groeten,
Tele2 Nederland BV

11 thoughts on “Tot onze schrik…

  1. Een vriend meldde zich aan bij tele2 voor een mobieltje. Telefoniste: Op dat adres hebben we al een aanmelding.
    Viend: Ja, dat klopt, die is van mijn vrouw.
    Telefioniste: Dan kan ik u helaas niet helpen.
    Waar gebeurd!

    Like

  2. Toch altijd weer een geruststellend idee dat sommige bedrijven gewoon niet aan je willen verdienen. Blijkbaar vinden ze andere waarden belangrijker.
    @Annis. Jij knipt toch ook niet iedereen??

    Like

  3. na een half jaar met korting te hebben gebeld heeft de kpn ons over weten te halen weer terug bij hun te komen. Inmiddels hebben wij hier reeds drei bedankbrieven ontvangen met de tekst: fijn dat u weer terug bent…..

    Like

  4. na een half jaar met korting te hebben gebeld m et premium heeft de kpn ons over weten te halen weer terug bij hun te komen. Inmiddels hebben wij reeds drie bedankbrieven ontvangen met de tekst: fijn dat u weer terug bent…..

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s