Toch niet zo bedoeld…

Hoorde ik La Verdonk gisteren met het van haar bekende aplomb nog beweren dat er in Nederland op straat vanzelfsprekend slechts Nederlands gesproken wordt (de punt achter deze oekaze sprak ze voor de zekerheid ook uit), vandaag verklaart zij vanuit Italixc3xab dat ze dat natuurlijk helemaal niet zo bedoeld heeft.

De honden lusten er inmiddels toch geen brood meer van! Terwijl aan de ene kant beweerd wordt dat ons onderwijs alleen bestaansrecht houdt wanneer het in het Engels gegeven wordt, moeten we ons op straat zo’n beetje landverrader voelen als we bijvoorbeeld Marokkaans durven te spreken.

En Pechtold zal het ook wel niet zo bedoeld hebben…

8 thoughts on “Toch niet zo bedoeld…

  1. Temporiseren, damage control, en over de verkiezingen heentillen. We’re not gonna let us get shot (politically) by a bunch of mullahs?

    Ik noem dat daadkracht gecombineerd met inzicht. Het komt nog helemaal goed met ons land.😀

    Like

  2. Pechtold heeft het waarschijnlijk wxc3xa9l weer zo bedoeld maar heeft nog niet helemaal door dat ie inmiddels minister is.
    Wat Rita weer had uitgebraakt had ik nog niet helemaal meegekregen maar het is inderdaad weer bij de wilde spinnen weg…

    Like

  3. Ik luister eigenlijk allang niet echt meer naar wat ze zeggen. Het is stom maar ik heb gewoon geen vertrouwen (alles is image-building bij ze) en heb de hoop laten varen dat ik dat ooit wel zal hebben.

    Like

Leave a Reply

