Wintertijd

Het lukt mij nog niet mijn innerlijke klok naar wintertijd om te zetten. Iedere ochtend word ik een uur voordat de wekker afloopt wakker. En juist tegen die tijd weet ik weer een prettige sluimer, het eerste begin van slaap, te bewerkstelligen.

Met iedere werkdag voel ik de vermoeidheid verder toenemen. Maar vroeger naar bed gaan doe ik toch niet.

Nu is het vrijdagavond, heb ik hard gelopen en gedouched en heb ik het vooruitzicht dat ik morgenochtend om kwart voor acht weer in slaap kan vallen.
Eindelijk.

4 thoughts on “Wintertijd

  1. Is een binnenzwembad geen optie? Maar gelukkig heb je geen last meer van je knie, houden zo! Ik heb zelf altijd bij het hardlopen een klein beetje zeurpijn aan de knie, als het meer wordt stop ik (en als het niet meer wordt ook, bleek de afgelopen weken). Zit erover te denken om te gaan spinnen, maar dat is vrij duur… lastig, alle sportplannen.

    Like

  2. Ik heb er nooit last van. Waarschijnlijk doordat ik toch een vrij onregelmatig leven leid, wat slaap betreft. Slapen doe ik altijd al slecht, behalve vlak voordat de wekker afgaat, dus wat mij betreft is dan altijd net de tijd verzet🙂 Maar ik hoop dat je er na het weekend weer overheen bent!

    Like

Leave a Reply

