mp3 speellijst?

Van de ene dag op de andere past het stekkertje van de koptelefoon niet goed meer in het contactgaatje van de speler. Ja, het gaat er wel in, maar om zowel met mijn linker- als met mijn rechteroor muziek te kunnen horen, moet ik het stekkertje zo’n beetje half naar buiten trekken en het dan ook nog een beetje naar xc3xa9xc3xa9n kant duwen. Niks aan, op die manier.
De mp3 speler ligt hier nu dus werkeloos te wachten op het vonnis dat weldra over hem uitgesproken zal worden.

Een nieuwe dan maar?

De zomervakantie heeft een aanzienlijk gat in mijn reserves geslagen. Dat wist ik al wel terwijl het gebeurde. Nu ligt de vakantie al weer ver achter mij, in ieder geval gevoelsmatig, maar het gat is nog vrijwel net zo groot. En de chocoladeletters liggen al weer in de winkel…

4 thoughts on “mp3 speellijst?

  1. Heb je zo’n ding nodig dan? Ik heb er een maar gebruikte hem alleen bij het hardlopen. En die paar keer dat ik tegenwoordig hardloop gebruik ik hem nooit omdat ik de batterijen nog altijd een keer moet opladen. Mijn moeder zou wel weten wat je moest doen…😉

    Like

Leave a Reply

