Rijk en arm

hoe rijk ben jij?

4 thoughts on “Rijk en arm

  1. Natuurlijk, dat is heel erg schrikken. Ik vond het altijd maar een beetje onzin hoe erg mijn ouders altijd in angst zaten als ik ook maar vijf minuten te laat thuis kwam, totdat zij zelf een keer niet thuiskwamen. Ze waren bij de vereniging, waren meestal vóór een uur of elf wel thuis. Ik vond het steeds raarder en tegen enen heb ik er naar toe gebeld, of alles nog wel goed was. Pa en ma kwamen onmiddellijk naar huis (wat om mij niet had gehoeven) en ze schaamden zich dood, toen ik het er nog even dik inwreef (“en ik moet altijd bellen!”)😀

    Like

  2. Afschuwelijk zoiets. Mijn zoon zou met de metro samen met vriendje naar huis komen uit breakdanceles. Wat werd gegeven in de nabijheid van een leger des heils opvang voor zwervers en een metrostation dat geliefd is bij junks. Hij was een jaar of tien. Het was eind van de middag en het werd al donker. De jongens kwamen niet. Panisch zag mijn man metro na metro voorbij razen zonder de jongens. Na een schijnbaar oneindig lange tijd waren ze er eindelijk. De heren waren doodleuk nog even naar hun favoriete warhammer winkel in de stad gegaan. En nee, een mobieltje hadden ze ook nog niet, daar vonden we ze dan weer te jong voor…..

    Like

Leave a Reply

