In Zwitserland

Op kamer 410 zit ik aan het raam en kijk uit over Davos en de bergen aan gene zijde van het dal. Op de radio spreekt een enigszins nasale stem met Zwitserse tongval. "Der Afrikanischer und Asiatischer Mensch steht die Welt ganz anders gegenuber als der Europaischer Mensch", vang ik op.

Wat is dit? vraagt V.Inderdaad, het is bijna een cultuurschok.

One thought on “In Zwitserland

  1. Je bent niet de enige bij wie ik dit lees. Ik kwam het bij andere mede-loggers ook al tegen. En zelf hoor ik sinds gisteren ook bij het clubje, hiep hiep! Eén spamreactie nog maar, en hopelijk blijft dat zo.

    Like

Leave a Reply

