Record!

Waar vind ik nu toch die heilige van de dag?

9 thoughts on “Record!

  1. @Janneke: ik kocht hem bij Elpee. Maar hebben ze die ook in Twente?
    Voor navraag: Young Gifted & Black, 50 classic reggae hits! Trojan records, TJDDD006

    @ JuliĆ«tte: je zag me wel niet, maar ik was er wel degelijk. Bezig een eng tandartsbezoek te verdringen door te proberen een kopfoto te plaatsen. Het werkte…

    Like

  2. De Elpee hebben we niet, maar ik heb wat op internet rondgekeken en kwam erachter dat ie wel bij de Boudisque moet zijn. Ik was vandaag toch in Utrecht dus heb eens gekeken. Kwam een cd tegen met leuke world music en een bonus dvd voor maar 7 euro, heb die gekocht, liep naar de trein en bedacht me vervolgens dat ik eigenlijk jouw cd zocht! Dat gebeurt me nou altijd in de platenzaak! (tussen de boeken trouwens ook) Nou ja, volgende keeršŸ™‚

    Like

  3. Ik heb het ook een keer gehad, zo’n dag. Beetje vreemd. Of heb jij je weblog zo ingesteld dat hij automatisch iedere zoveel minuten ververst? Want dan had iemand em misschien gewoon de hele dag op jouw weblog staan? Blijft grappig…šŸ™‚

    Like

Leave a Reply

