Nee dus…

China slaakt een zucht van verlichting: de Superstaat Europa is van de baan…

10 thoughts on “Nee dus…

  1. Toch altijd interessant hoe en waar vandaan mensen op je weblog terecht komen… Over Diego Rivera mag je van mij trouwens wel wat schrijven, erg interessant, ook in combinatie met Frida Kahlo (de film over die laatste wil ik nog altijd een keer zien…)

    Like

  2. ‘t Is toch zeker geen frustratie. ‘t Is mijn sarcasme ten opzichte van het angstbeeld, door de ‘nee-campagne’ gevoed, als zou Nederland verdwijnen in een naar macht strevend supereuropa, dat er nu in ieder geval niet gaat komen, gelukkig…

    Like

  3. Voordat ik gefrustreerd raak in het webloggen moet er wel heel veel gebeuren (al pleegt men soms anders te denken, maar dat komt door mijn voorliefde voor mierenneukdiscussies). Anyway, wat angstbeelden uit campagnes betreft… “ooit iets van de ja-campagne gezien?” vroeg zij naar de bekende weg😉

    Like

Leave a Reply

