Speellijst mp3 (shuffle)

Rolling Stones – Tumbling Dice
Daft Punk – Make Love
Orchestral Manouvres in the Dark – Enola Gay
Bloc Party – So Here We Are
Bob Dylan – What Good Am I
Electric Soft Parade – There’s a Silence
Andrew Bird – Fake Palindromes
Soul Coughing – Sugar Free Jazz
The Beatles – Helter Skelter
Daniel Lanois – The Collections of Marie Claire
The Beatles – Here Comes the Sun
The Rolling Stones – Ventilator Blues
Tanita Tikaram – Twist in My Sobriety
Daniel Lanois – Still Learning How To Crawl
Tim Hardin – How Can We Hang On To a Dream
Bright Eyes – Sunrise Sunset
The White Stripes – Blue Orchid
The Rolling Stones – Happy
Daniel Lanois – Sleeping in The Devil’s Bed
Bloc Party – The Answer
Ane Brun – Morning
Andrew Bird – Skin Is, My
Andrew Bird – Nervous Tic
Daniel Lanois – Lotta Love to Give
Nick Cave – Weeping Song
Bob Dylan – What Was It You Wanted
Prefab Sprout – Faron Young
Soft Cell – Tainted Love
Jacques Brel – Les Marquises
Rolling Stones – Stop Breaking Down
Dalida/Joe Dassin – Paroles, Paroles, Paroles
Faith No More – We Care a Lot
Electric Soft Parade – Biting the Soles of My Shoes
Bright Eyes – Take It Easy
Radiohead – Karma Police
Alanis Morisette – Thank U
Bright Eyes – Lover I Don’t Have To Love
Daniel Lanois – Indian Red
Electric Soft Parade – Holes In The Wall
Prefab Sprout – Horsin’ Around
Bloc Party – Helicopter
Soul Coughng – Janine
Nick Drake – Pink Moon
Bright Eyes – We Are Nowhere
The Beatles – Happiness Is a Warm Gun
Destiny’s Child – Soldier
Daniel Lanois – The Unbreakable Chain
Frank Sinatra – Elizabeth
Ane Brun – Where Friend Rhymes With End
Mory Kante – Sabou
Bright Eyes – Landlocked Blues
Andrew Bird – Masterfade

8 thoughts on “Speellijst mp3 (shuffle)

  1. Ik ben er stil van…..Zojuist gekeken naar de opgenomen eerste aflevering. Ja, wat zal ik er over zeggen? Ik laat een zucht van verlichting omdat er toch nog wel eens iets moois te zien op de tv die verder beheerst lijkt te worden door sodom en gomorra.

    Like

  2. Oeh.. ik heb hier hele goede verhalen over gehoord. Heb zelfs al met de dvd-box in m’n handen gestaan, maar hij was nogal prijzig dus ik heb het nog niet aangedurfd.

    Like

  3. @ Julixc3xabtte: op jouw aangeven! klinkt mj een beetje te veel als Black sabbath of zo. Ben jij er al aan gewend?

    Like

  4. Wauw, geweldige lijst! Veel bekends&moois, ook wat onbekende nummers van bekende&mooie artiesten… en een paar artiesten die ik helemaal niet ken😕

    Like

  5. Nog niet helemaal moet ik eerlijk bekennen. Hoewel het mij erg moelijk afgaat om ook maar iets negatiefs over the White Stripes te zeggen. Als je dan toch al op mijn advies af bent gegaan zou ik er graag nog een geven: luister een keer naar alle voorafgaande cd’s van the White Stripes, ben benieuwd wat je daar van vind. Je houd van ze, of niet….

    Like

Leave a Reply

