Zondagavond, 22.40 uur, ned. 3

4 thoughts on “Zondagavond, 22.40 uur, ned. 3

  1. Ik ben er stil van…..Zojuist gekeken naar de opgenomen eerste aflevering. Ja, wat zal ik er over zeggen? Ik laat een zucht van verlichting omdat er toch nog wel eens iets moois te zien op de tv die verder beheerst lijkt te worden door sodom en gomorra.

    Like

  2. Oeh.. ik heb hier hele goede verhalen over gehoord. Heb zelfs al met de dvd-box in m’n handen gestaan, maar hij was nogal prijzig dus ik heb het nog niet aangedurfd.

    Like

Leave a Reply

