Dat is snel…

Met de kwijnende Denvertje toog ik naar Albert H. Waar men mij door verwees naar de fabrikant, Denver Electronics. Een telefoonnnummer vond ik niet, wel het webadres van deze Deense firma. Een mooie, heel heldere website, overigens, met ook de mogelijkheid emailmatig contact op te nemen met het bedrijf. Ik verwachtte er niet heel veel van, zeker niet op korte termijn, maar legde mijn probleem zo goed en zo kwaad als het ging voor.
Tot mijn niet geringe verbazing ontving ik binnen twee uur antwoord van Morten Pannen, werkzaam op de afdeling Quality Control / Support.
Of ik er wel aan gedacht had de wellicht lege batterij te vervangen. Ja, dat had ik. En anders raadde hij mij aan een firmware utility te downloaden van de site. Daarmee zou ik Denver opnieuw kunnen formatteren.
Afgezien van het feit dat sommige wegwijzers in zijn uitleg de verkeerde kant op wezen, waardoor ik toch bijna zover kwam te denken: nou, laat maar zitten, afgezien daarvan was het goede raad. Na het opnieuw formatteren is Denver uit de dood herrezen.

2 thoughts on “Dat is snel…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s