Mp3 speellijst (shuffle)

The Beatles – The Long and Winding RoadMory Kantxc3xa9 – Sabou Neil Young – The Needle and the Damage DoneSage Francis – Smoke and MirrorsThe Arcade Fire – Un Ans Sans Lumixc3xa8reBob Dylan – What Good am I?Soul Coughing – JanineSage Francis – RunawaysWhirlpools’ End – Paul WellerThe Byrds – Eight Miles HighCristina Branco – Fado PerdicaoBob Dylan – What was it You wanted?Bob Dylan – Most of the TimeOzark Mountain Daredevils – Jackie BlueDylan, Harrison, Petty, Young – My Back PagesBob Dylan – Man in the Long Black CoatSusana Baca – De Espana Los Llego ChristoFaith no More – We care a LotSage Francis – The CureAbel – OnderwegGeorge Harrison – Something (akoestisch)Bob Dylan – HighlandsBloc Party – The AnswerTanita Tikaram – Twist in My SobrietyThe Arcade Fire – FuneralBright Eyes – Landlocked BluesChris Isaak – Wicked GameDaft Punk – Harder, Better, Faster, StrongerFrank Sinatra – ElizabethSoul Coughing – Sugar free JazzNatacha Atlas – Leysh Nat’ ArakBloc Party – So here We areBettie Serveert – CrutchesCypress Hill – Jump AroundThe The – This is the DaySublime – Santeria

9 thoughts on “Mp3 speellijst (shuffle)

  1. Als ik dat zo zie dan was het na 1950 ineens afgelopen met de creativiteit op de posters en kregen vanaf dat moment de partijnaam/partijhoofd voorgeschoteld. Saai hoor!

    Like

  2. @Janneke: het plaatje was zo maar weer verdwenen; dat heb je er van wanneer je linkt naar de site van een ander. Maar de link naar ‘verkiezingsaffiches’ doet het toch wel?

    Like

  3. Zit goed spul tussen! Erg toevallig of zo dat ik op het moment ook Sage Francis (nooit van gehoord) en Sublime op mijn mp3-speler heb staan🙂 De combinatie Dylan, Harrison, Petty, Young klinkt trouwens niet verkeerd… ken ik ook niet! Nog hardloopaanraders er tussen? Ik ga mijn lijst morgen eens uitproberen op runability.

    Like

  4. he, arcade fire! wat leuk die er tussen te zien staan. als die nummers je bevallen kan ik je de hele cd aanraden (maar mijn enthousiasme droop al eens van mijn blog natuurlijk).

    Like

Leave a Reply

