Het viel mee ;-}

Er waren niet alleen geen computers, er waren ook geen telefoons en ook geen fax. Oh kijk, daar komt het kopieerapparaat net aan. Wij hoefden dan ook niemand tot onze spijt mede te delen dat wij, onthand als wij waren door het ontbreken van computers, helaas even niets konden uitrichten.

Bij het sedert 1 week operationele servicepunt, een paar deuren verderop gehuisvest, hebben ze al wel telefoons. De bellers beginnen wat ongeduldig te worden, konden ze mij daar vertellen.

Morgen voor het eerst echt aan het werk op de nieuwe plek. Merk dat ik vanavond nog bedacht morgen op weg naar huis even langs de supermarkt te rijden die nu helemaal niet meer op mijn route ligt. Eigenlijk ligt er nu niets meer op mijn route, daarvoor is zij te kort.

Ik hoop dat ik niet, nog maar half ontwaakt , na een stief kwartiertje fietsen tot de ontdekking kom dat ik de zaak allang voorbij ben. Oh nee, ik breng morgen eerst Meren naar school, voor het eerst weer sedert de zomervakantie.

En waar haal ik nu mijn lichaamsbeweging? Fitnesscentrum, of toch gewoon lekker hardlopen?

6 thoughts on “Het viel mee ;-}

  1. Maar nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat het was geworden als ik Oprah Winfrey niet leuk zou hebben gevonden (vind haar eigenlijk ook een zeurwijf, maar ze begrijpt me zo goed!)

    Like

  2. Hardlopen, zou ik zeggen! Of wandelen, da’s nog gezonder. Maar zo’n fitnesscentrum maakt alleen depressief (dat is althans mijn ervaring). Zen and the art heb ik nog niet gelezen maar staat op mijn lijst, ga ik na mijn studie zeker lezen! Als ik er tijd en rust voor heb, haha.

    Like

Leave a Reply

