Samenvatting

Sinds vrijdagmiddag een uur of vijf ben ik de deur niet meer uitgeweest.

Het ene jaar ging, het andere kwam. Er werd geklust, gelezen, geschreven, films werden bekeken (Lucia y el sexo: prachtig!), er werd gesurft, gekookt en gedronken, een favoriet liedje werd gevonden, tranen drupten (de vader die zijn verdronken zoontje kust en streelt, de moeder wanhopig, met twee dode kindertjes voor zich op de grond), muziek weerklonk (Feast of Wire).
En ik at teveel drop.

Nu is het tijd weer eens iemand te ontmoeten.
Morgen naar Diaghilev, met F.

8 thoughts on “Samenvatting

  1. Geluk……. Mijn zoon zei eens:
    “mam geluk is er alleen als het er af en toe is, want als het er altijd is weet je niet wat geluk is…”
    Dat is me altijd bij gebleven…. Als het eens donker is, denk ik…”het komt wel weer”
    Ik wens jou en de jouwen
    [b]vrede, gezondheid ,geluk en alle goeds voor 2005/b]

    Like

  2. @allesiseen: Je hebt gelijk. Lijden kan niet ontstaan waar geen hechting is. Laat de wereld los en je bent vrij.
    Maar ik kan Boeddha niet zijn.

    Like

  3. Niet eens even buiten naar het vuurwerk staan kijken? Lucxc3xada y el sexo, kwam die op TV ofzo? Een vriend van me heeft em ook al gezien afgelopen weekend… Ik wil hem nog zien!

    Like

  4. @Janneke: Als je van Spaanse films houdt moet je Lucxc3xada y el Sexo en Cria Cuervos zeker zien. En voor wie niet van Spaanse films houdt: zeker ook proberen.

    Like

Leave a Reply

