2005

…ik wens je al het goede…

5 thoughts on “2005

  1. Ik wens jou ook het beste voor 2005, may almost all your wishes come true enzo (niet alle wensen natuurlijk, er moet wat te wensen blijven)

    Over jouw reactie op mijn log: je moet echt alles wat ik schrijf met een pak zout nemen hoor. Mensen die mij beter kennen (waaronder een aantal mensen die gereageerd hebben) weten hoe ik ben en weten dat ik me er niet druk om maak dat ik niet aan een bepaald verwachtingspatroon of een bepaalde opvatting van ‘geslaagd in het leven’ voldoe. Ik zou nooit met die meid over wie ik schreef willen ruilen! Ik vind het gewoon leuk om reacties uit te lokken (en dat is dus wel een beetje gelukt :)) Maar het kan me dus xc3xa9cht niet schelen dat zij het gemaakt heeft en ik niet (om op de zin die jij citeerde terug te komen)! Ik ben wel goed in de drama queen uithangen, misschien dat dat ook wel wat verduidelijktšŸ˜€

    Like

  2. Ik had in mijn vorige huis lamellen, omdat die er gewoon al hingen. Er hingen ook wel gordijnen maar die waren een paar meter te kort… Maar ik vind lamellen vooral handig voor de badkamer enzo, maar zeker niet voor woonkamers, zo ongezellig…

    Like

Leave a Reply

