cd ripper

Dat klinkt wel bloederig, maar ik geloof dat het meevalt.
Ik dacht al dat het toch mogelijk moet zijn muziekbestanden over te zetten naar mp3 formaat. Waar komen anders al die liedjes van Morpheus vandaan? En nu heb ik dus zo’n tooltje (ik oefen ook al een beetje op mijn jargon) op mijn computer en kan ik naar hartelust liedjes uit mijn cd collectietje naar mijn mp3-spelertje overzetten.
(Dat binnenhalen ging natuurlijk weer niet zonder slag of stoot, maar dat verwacht ik ook al niet meer) ( En ik zie nu ook dat er ineens allemaal liedjes zijn die ‘AudioTrack’ heten. Hmm…)

7 thoughts on “cd ripper

  1. Jack the CD Ripper… Klinkt inderdaad heftiger dan het is. Maar ‘t is wel relaí inderdaad, om ze allemaal zo over te kunnen zetten naar zo’n MP3-spelertje. Ik heb nu ook zo’n kleintje, stukken handiger dan de discman!

    Like

  2. Een paar kameraden van mij rippen ook al hun cd’s maar ze hebben dan ook supernieuwe pc’s met megagrote harde schijven. Ik brand juist mijn mp3s op een cd (in mp3 of wav-formaat, ligt eraan wat ik met de cd wil) zodat er wat ruimte op mijn karige hd-tje vrijkomt…

    Like

Leave a Reply

