In dubio…

Ik ging achter de computer zitten met het vaste voornemen te gaan studeren. Echt waar. Een brochuretekst lezen en er dan iets over schrijven gelet op de doelstelling en publieksvriendelijkheid. Nogal saai, ja, maar niet echt moeilijk; taai eigenlijk, gewoon.

Maar eerst even wat internetplekken langs. Ontdekte de log van Geespot: mooie dingen daar…

Nu ben ik een uur verder en verdwijnt dat studeren langzaam uit beeld. Ik ben ook echt moe. Van de droom die mij vannacht wakker maakte, maar ook van de tweestrijd: ga ik hier wat meer tijd doorbrengen met bijvoorbeeld het beschrijven van die droom, of toch nog…

Vanmiddag een gesprek gehad over de invulling van mijn functie. Nu ik geen ID-baan meer heb en regulier werk, moet mijn functie ook maar eens beschreven gaan worden. Voor ruim de helft zal die bestaan uit het grotendeels nog te ontwikkelen, nieuwe product van de afdeling: managementinformatie. Daarover ging het gesprek: hoe gaan we dat aanpakken?
Tot mijn grote plezier kan ik veel van mijn ideexc3xabn daarover gaan toepassen. Spannend natuurlijk, maar ook heel boeiend (Een ‘uitdaging’, zeg je? Ik krijg een beetje genoeg van dat woord; alles is tegenwoordig een uitdaging; het woord is vrijwel versleten…) En het sluit ook goed aan bij mijn studie. Nee, niet bij het onderdeel ‘verklaar bijgaande brochuretekst’. Maar later…

Zal ik nu dan toch nog even? Dan ga ik straks natuurlijk wel heel tevreden met mijzelf naar bed.
Eerst maar eens een biertje pakken…

One thought on “In dubio…

Leave a Reply

